Thursday 5 May 2011

ADEH SAKITNYE...

Haaa... jangan tekezut, I belum lagi nak besalin tapi harini tak tau kenape sakit sangat kaki ni. Mungkin kaki ni dah tak mampu nak menampung berat badan yang semakin bertambah. Berat sangat ke aku ni??? Ini adalah situasi yang biasa dialami oleh setiap ibu mengandung. Mungkin gak tadi aku banyak bejalan konon-konon bz la..

Dulu mase ade suami leh suruh die urutkan kaki. Sekarang die takde terpakse suruh umi(my mom)... Thanks umi love u so much!. Ntahla rase cam nak MC je esok. Keje baru ni cam bz sket. Bukan aku tak suke tapi keadaan sekarang tak membenarkan aku untuk bergerak terlalu aktif. Tunggula pas besalin nanti hehe..

Umi cakap kalo sakit-sakit kaki ni maksudnye dah tak lame dah nak besalin ni. Haish... ni yang aku risau ni walaupun dah ade 'experience' besalin tapi orang kate setiap kali besalin rasenye tak same. Sakit memangla sakit... Emmm harap-harap tuhan permudahkanla aku besalin kali kedue ni.. Sekarang aku dah takde orang yang boleh menemani waktu aku ' berperang' nanti.

Takpela ALLAH sentiasa berada di sisi kalau kita sentiasa ingat kepadaNya... InsyaAllah..

3 comments:

  1. kal rajin rendam la kaki dgn air panas lps blk keje. mesti lega.selamat masuk ke labour room kali ke2. insyallah dipermudahkan segalanya.

    ReplyDelete
  2. I/Allah dipermudahkan segala urusan olehNya ;)

    ReplyDelete