Saturday 25 June 2011

Pantang

Alhamdulilah mengikut perkiraan aku harini dah masuk hari ke 30 aku berpantang. Maknenye tinggal lagi 14hari je lagi nak berpantang. Emm cepat gak masa berlalu walaupun rase bosan sangat nak habiskan hari-hari berpantang ni.

Emm tak sangke aku dah selamat pun besalin, dah nak habis pantang pun. Akif pun dah nampak makin tembam, geram lak tengok die. Tapi mate sepet cam cine. Diaorang kate ikut keturunan belah hasben aku atok die cine. Bile tengok muke Akif ni sayu pun ade.. Sian die tak sempat nak lihat wajah ayah dan ayah pun tak sempat tengok muke die. Tapi itu semua ketentuan Allah, aku redha..

Mase pantang ni banyak bende tak boleh makan. Telan air liur je tengok diaorang makan sedap- sedap. Aku sabar jela kan. Kadang-kadang dah tak tahan sangat aku rasela sikit nanti kempunan (macam orang mengandung lak kan). Takpe tinggal 2 minggu je nak habis ni. Harap-harap dapat habiskan pantang dengan jayanya.. Hingga bertemu lagi dah ngantuk wassalam..

No comments:

Post a Comment