Monday 22 August 2011

BESDAY

Alhamdulillah semalam umur aku dah menjangkau 28 tahun. syukur masih diberi kesihatan yang sempurna dan masih diberi hayat untuk hidup di atas muka bumi ini. Harap- harap dapat melihat anak-anakku membesar sehingga mereka berjaya tapi kita hanya merancang perancangan tuhan tu kita tak tahu..

Lebih kurang seminggu lagi umat Islam akan menyambut bulan Syawal. Tahun ini bermulalah beraya tanpa suami di sisi. Memang sedih tapi itu semua ketentuan Tuhan kita tak boleh nak lawan.. Semoga roh abang ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman..

Semoga aku dapat mengharungi hari-hari mendatang dengan kuat dan tabah walaupun tanpa suami di sisi. Syukur masih mempunyai ibu, ayah dan adik beradik yang banyak membantu aku.. Tanpa mereka aku tak taula aku ni nak jadi ape..

No comments:

Post a Comment